به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «سید محمد رستگاری» در ارتباط ویدئو کنفرانسي كه با حضور رئيس و دبير ستاد انتخابات استان در اتاق خبر ستاد برگزار شد از حضور پرشور مردم شهرستان مهريز در پای صندوق های اخذ رای خبر داد.
وی تصريح كرد: فرایند برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مهريز به خوبی در حال انجام است و نظارت کاملی بر این روند وجود دارد.
رستگاري حضور مردم در پای صندوقهای اخذ رأی را خوب ارزیابی کرد و با توجه بهاحتمال ازدحام جمعیت از مردم خواست شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی کار رأیگیری موکول نکنند.
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا

یکشنبه 28,ژوئن,2026